Tri social 2014 br

El club

Fundat l’any 2007 per un grup d’amics amants del triatló, amb la finalitat de promocionar aquest esport a la nostra comarca. Orientat des dels seus inicis cap la vessant de promoció, formació, competició i millora de la condició física, ja sigui per adults o per als més petits i tot això, dins d’un grup humà on poder sentir-s’hi representat, a gust i amb ganes de participar.

Amb l’objectiu que ens conegueu i pogueu adherir-vos al nostre Club, us donem a conèixer diferent informació així com dels avantatges que podeu gaudir pel fet de ser socis del CLUB TRIATLÓ BERGA.

ENTRENAMENTS DE GRUP:

Setmanalment es fan entrenaments guiats de natació a les instal.lacions del Centre Esportiu Municipal  Tossalet i a la primavera i estiu, en aigües obertes al Pantà de La Baells.

Cada mes es realitzen entrenaments de transicions i es tracten diferents aspectes tècnics, sempre dirigits per un triatleta d’èlit.

També realitzem sortides mensuals amb bicicleta, amb diferents recorreguts i distàncies segons nivells.

EQUIPACIÓ PERSONALITZADA:

Disposem de tota l’equipació necessària per a practicar l’esport del triatló, degudament personalitzada amb els colors i logotip de l’entitat: tritraje, roba bike, banyadors, casquets de bany, accessoris, samarretes…

COMPETICIONS:

Com cada any organitzem el Duatló infantil de la comarca, el Triatló infantil Triber de La Baells i la Travessia de La Baells. També col.laborem amb el reconegut Sailfish-half triatló de Berga.

TRIATLÓ SOCIAL:

Al final de temporada organitzem un mini triatló social, apte per a tots els nivells i on tothom hi pot participar. És la nostra festa social.

EMPRESES COL.LABORADORES:

El soci pot gaudir de descomptes en diferents establiments, gràcies a l’acord entre el Club i empreses de la nostra ciutat.

Posa’t en contacte amb nosaltres, tant si et vols fer soci com si vols que el teu fill/a practiqui el triatló.

BONA TRI-TEMPORADA !!